26 Şubat 2016 Cuma

Sosyalannem İle 14 Şubat Sevginin Rengi Kirmizi Etkinligi Sponsorlari


 Merhaba bir onceki yazimda sizlere katildigim cok güzel bir etkinlik ten #sevgininrengikirmizi etkinligin den bahsetmistim. Gercekten harika bir gundu burdan birkez daha tesekkur ediyorum sevgili Sosyalannem Fatma Dogan a.

 Tabi ki Fatma cim bizleri elimiz bos gondermedi harika sponsorlarimiz vardi hadi buyrun bakalim kimlermis sponsorlarimiz ;

Her etkinligin vazgecilmezi Tatlimo enfes lezzetleriile bizimleydi cok tesekkur ediyorum

Ayakkabidevi daha once sectigimiz harika ayakkabilari ve botlari ile bizimleydi. Bende bu bordo botlari sectim ve bayildim sizce nasil 

Hepimizin yakindan bildigi Kliksa  cok güzel kirmizi nevresim takimi ile yanimizdaydi cok tesekkur ediyorum

             Dermokil cok guzel urunleri ile bizimleydi tesekkurler


Dimes meyvesulari ile bizimleydi sikma narsuyuna bayildim tesekkurler

Yeni nesil çamaşır suyu Vissmate urunleriyle yanimizdaydi teşekkürler.


Hem yerli mali hem de helal urun sertifika li Farmasi günümüze uygun urunleri ile yanimizdaydi tesekkurler.

Masalarimizi susleyen kuvet ve icindeki kokulu taslarimiz İkonsabun dan cok tesekkurler 

Ac bir fresa hayatini yasa sloganıyla hayatimiza giren Fresa cok guzel bir paket ile bizimleydi ustelik acacagina ayrica bayildik cok tesekkurler.

Alevsavar yanginsondurucu sayesinde kendimi cok daha guvenli hissediyorum tesekkurler :)


Mutfagimizin yildizi Pakmaya cok güzel bir paket ile bizimleydi Biz cilekli pudingi denedik ve bayildik tesekurler :)

Hem Fatma nin kizi ile birlikte giydigi cok guzel elbisesini hazirlayan hem de bizlere bu guzel şapkaları gönderen Annekiztasarima teşekkürler

Hem bloger hem de saclarimizin dostu Revox saç kremi bizimleydi teşekkürler

Hepimizin yakindan tanidigi Eyup Sabri Tuncer bu sefer sampuani ve vucut yagi ile bizimleydi cok tesekkurler

Pvm firmasi cok guzel bir paket ile bizimleydi bizim evin sakiz seker stoğu tamamlandi teşekkürler.

Bu bayildigim Sukulent lerimiz Feelgood.co firmamisinin hediyesiydi cok tesekkur ediyorum gozum gibi bakiyorum umarim basina birsey gelmez :)

Bu uc boyutlu kalpli melek kanatli kurabiye kaliplari Minitolia3d nin hediyesi cok tesekkurler.

Zeytinyagli gul kokuku sabunlarimiz Trallesfarm in hediyesi cok tesekkurler 

Her yeni urunu heyecan yaratan urun yelpazesine yenilerini ekleyen yeni bir cam yeni bir heyecan diyen Lav kirmizi günümüzde kirmizi bardak seti ile yanimizdaydi tesekkurler.

Abartmiyoruz kabartiyoruz diyen Yuvamaya maya ve mutfak ürünleri ile bizimleydi tesekkurler

Fatma cim sadece bizleri degil sevgililer gunu için eslerimizide unutmamış ti Pierrecassi gomlege esim bayildi cok tesekkurler

Alkoksuz parapensiz hassas ciltli bebeklerinizde bile kullanabileceginiz Sleepy guzel kokulu islak mendilleri ile bizimleydi teşekkürler

Kirlenmek guzeldir diyen Omo sivi deterjani ile yanimizdaydi teşekkürler.
 

Yumusacik pembe battaniyeler Real hipermarketlerinin hediyesi cok teşekkürler

Cocuklu arkadaslarimizin yakindan tanidigi Mikrogen firmasi Nutrigen urunleri ile bizimleydi tesekkurler

Son zamanlarda merak ettigim dis macunu Splat yeni dismacunu ile sponsorlarimiz arasındaydı tesekkurler

Yine uzun zamandir merak ettigim Holika nin etkinligimizdeki çekilişinde kazananlardan biri de bendim teşekkürler

Bu kirmizi cok amacli kece cuzdanlarimiz Kecelihayaller in hediyesi emeginize sağlık bayıldım ben

Bu yumusacik organik havlular Eccocotton un hediyesi cok tesekkurler

Evlerimizin vazgecilmezi teflon tava ve tencerelerimiz Mehtap firmasinin hediyesi cok tesekkurler .
   
Stilevs firmasi cekilis firmamizdi ve gizel cay makinesinin kazanani sevgili İlknur cum oldu guzel ginlerde kullansinsin canim

Markabebe sadece cocuklarin degil bizlerinde stres atmada kullanacagi cok güzel kazima urunu gondermis cok tesekkurler

Babamin bayildigi hediyeler bu harika tursukar oldu  Jaloben ve salatalik tursulari bitti Sogan tursusunu bende ilk defa duydum ve deneyecegim tesekkurler Berraktursulari

Uzun zamandir arastirdigim bir urun olan makyaj organizerine Vpleksihome hediyesi sayesinde kavuştu m tesekkurler

 Bu guzel pijama takimlarimiz Dagi firmasinin hediyesi yumusacik penyesiyle cok rahat teşekkürler

Artik camasirlarda renk ayirma derdine son her yikamada bir adet İziwash yeter ;)

Bu guzel pastamiz ve masalarimizi susleyen ama resmini cekmeme firsat kalmadan biten guzel kurabiyelerimiz Sisbeatolye nin ellerinden cikma idi emeklerine saglik

Yine esime gelen bir hediye :) Odak Parfumerim in bu güzel tasarimli guzel kokulu parfumu icn tesekkurler. Kadife kesesini ben kendim icin ayirdim bile ;)

Akne karsiti kremlerimiz Cosmed in hediyesiydi tesekkurler


Ve günümüze uygun tokalarimiz CeylinToka nin

Butun sponsorlarimiza ve Fatma Dogan a cok tesekkurler 

8 yorum:

  1. Güle güle kullan. Kırmızı hepinize çok yakışmıştı.

    YanıtlaSil
  2. Herşey çok güzel görünüyor güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. Valla git git bitmedi hediyeler :)) gule gule kullan canım. Orada olmayi isterdim doğrusu.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harika canım güle güle kullanman dileği ile...

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel bardak takımı da çok güzel iyi günlerde kullanın güzel ve keyifli bir gün geçirmişsiniz

    YanıtlaSil
  6. hepsi mükemmel güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  7. gule gule kullanın guzel bır etkınlık olmus :)

    YanıtlaSil