23 Şubat 2016 Salı

Sevginin Rengi Kirmizi Sosyalannem İle 14 Subat :)

Merhaba sevgili dostlar bir suredir saglik problemlerim yüzünden yazamamistim ama katildigim cok guzel bir etkinlik ile geri dondum 13 Subat Cumartesi gunu Sevgili Sosyalannem blogunun guzel sahibesi Fatma Dogan in daveti ile Plushotel Bostanci da toplandik.  Etkinlik mekanı,  E5 'in hemen yanında Bostancı'da ,ulaşımı çok kolay olan Plus Hotel'di. Plus Hotel standart, superior, executive ve teras oda ve süit seçenekleri ile toplantılarınız için ve özel konuklarınızı ağarlayabileceğiniz uygunlukta,güleryüzlü ve misafirperver personeli ile keyifli bir hizmet alacağınız otellerden. Etkinlik günündeki ikramları, güleryüzlü hizmetleri ve her konuda yardımcı olan Plus Hotel Bostancı ailesine teşekkür ederim.
Fatma cim uzun zamandir bugun icin hazırlanıyordu ve gercekten emegine saglik sayesinde cok guzel bir gun gecirdik bir kez daha tesekkur ediyorum :)
Masalarimizin uzerinde cok guzel hediyelerimiz bizleri bekliyordu ,
Harika kurabiyelerimiz ve gun sonundaki diyet bozduran pastamiz sevgili Sisbeatolye den , kece kirmizi cantalarimiz sevgili Keceli Hayaller den gul kokulu sabunlarimiz sevgili Trallesfarm dan , kirmizi gunumuze uygun kirmizi tokalarimiz Ceylin Toka dan , mini kuvet ve kokulu taşlarımiz İkon Sabun dan , minik paketlerde gunumuze uygun kalp seklindeki kirmizi kurabiye kalıplarımiz Minitolia dan , mis gibi parfumlerimiz Odak parfumerim dendi. Bu guzel şık sunumu ile guzel sukulentlerimiz Feelgood.co dan di :)

Etkinligimiz Fatma cimin konusmasi ile başladı yorgunlugu ve mutlulugu yuzunden okunuyordu .


Bazi sponsorlarimizda bizim ile birlikteydi ayaklarına saglik diyorum .

İlk helal sertifikali Turk  kozmetik firmasi Farmasi nin Bölge mudur u Zümrüt hanim ve cocugu olan arkadaslarin yakindan tanidigi Nutrigen firma yetkilisi Bugra Bey.


Masalarimizi susleyen guzel sukulentlerimizi hediye eden Feelgood.co yetkilisi Ozge hanim Ankara dan gelen hepimizin yakindan tanidigi Revox at kuyrugu sampuan firmasinin yetkili si Gamze Hanim , 1990 dan beri sektorde olan genis urun yelpazesi bulunan ve simdi de kendi parfum markalarini satisa sunan Odak Parfumeri, Blogger dostu ve doyumsuz lezzetleri olan Tatlimo ve Fruit Flowers Genel muduru Mahmut Atar a cok tesekkur ediyorum.


Etkinligimizin icinde sevgili Safak in dogum gununu de kutladik supriz olarak. Sevgili esi hem pasta hem de cicek gondererek cok ince bir davranista bulundu ayrıca bizleri de unutmayip karanfil göndererek gunumuzun daha da guzel gecmesini sagladi bir kez daha tesekkur ediyorum :)

Bu guzel etkinlik sayesinde hem uzun zamandir gormedigim arkadaşlarımla gorusmus oldum hem de sosyal medyadan takip ettigim yeni arkadaslar ile de tanismis oldum .

Bir de kucuk cekilisimiz oldu firmalarimiz Stilevs ,Tatlimo.com ve Holika Türkiye idi . Bende sanslilardan biriydim uzun zamandir merak ettigim Holika markasini denemis olacagim :)

Bu guzel gunu bitirmeden birde Sisbeatolye nin tamda Fatma cimi anlatan pastasini kesti guzel ev sahibemiz gercekten de hem goruntusu hem de tadi enfesdi 


Bu guzel gun icin beni de davet eden Fatma cima tum sponsorlarimiza ve katilan butun blogger arkadaslara cok tesekkur ediyorum.

Tabi ki gunun sonunda toplu resim cektirmeden olmaz di ;-)


Sponsorlarimizi ayrintili resimleri ve yazisi yakinda yayinda olacak :)  Etkinligimizin resimlerini ve diger ayrintilarini #sevgininrengikirmizi , #sosyalanneevents  ve #sosyalannemile14subat 

Diger blogger arkadaslarin yazilarini da asagidaki adreslerinden takip edebilirsiniz . Yeni yazilar da gotrusmek uzere ayrica yorumlarinizi esirgemezseniz sevinirim 

Etkinliğe Katılan Blog Yazarları

18 yorum:

  1. Hepiniz çok güzel olmuş, kırmızı kırmızı =)

    YanıtlaSil
  2. Kirmizi konsept harika gorunuyor.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim bu güzel etkinlik sayesinde tanışmış olduk,çok mutlu oldum.
    Tekrar görüşebilmek dileğimle ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanistigimiza cok memnun oldum canim tekrar gorusuruz umarim (;

      Sil
  4. Sevgi dolu bir günde tanıştık,ne güzel oldu canım.Çok sevindim tanıştığımıza.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz sevgi doluyduk canim ben de cok nmutlu oldum tanistigimiza (:

      Sil
  5. Emine'cim bu güzel etkinlik sayesinde tanışmış olduğumuza çok sevindim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf larina hayran oldum blogger la tanismak benim icinde cok keyifliydi cok sevindim bende sizleri tanidigima canim (:

      Sil
  6. Çok güzel çok enerjik bir davetti gerçekten. Şahsen tanıştığımıza da çok sevindim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel bir gündü tanıştığımıza bende çok mıtlu oldun canım (:

      Sil
  7. eminecim iyi ki tanıştık,kocaman öpüyorum seni tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bende çok öpüyorum tatlım (:

      Sil
  8. Harika bir etkinlikti instagramdan takip ettim :) ♥

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim canım gerçekten öyleydi (:

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir günde sizlerle beraber olmak beni mutlu etti. sevgiler
    birgulunlezzetleri

    YanıtlaSil
  11. oooo ne güzel bir etkinlik olmuş bu böyle sevgi kelebekleri..

    YanıtlaSil